Адаптивен онлайн магазин Technopavilion
Technopavilion.bg е нов онлайн магазин за IT технологии, телевизори, смартфони и аксесоари. Оперирайки на един силно конкурентен пазар, екипа на Технопавильон вярва, че богатото разнообразие от лаптопи, таблети, смартфони и аксесоари, ниски цени и подхождайки със специално отношение към всеки един клиент ще успее да превърне TechnoPavilion.bg любимия на потребителите онлайн магазин за IT технологии, телевизори и смартфони.
В желанието си да подходят правилно избирайки коректен и дългосрочен партньор, Технопавильон ни възложи като първа и пробна задача разработката на дизайн концепция на заглавна страница, едновременно с консултация и предлагане на стратегия за структура и функционалност, която страницата да представя за аудиторията.
След като представихме предложението ни за оформление на заглавна страница, екипа на Технопавильон остана очарован от резултата и така лесно достигнахме до договореност за цялостна разработка на уеб сайт, който да отговаря на няколко основни критерия:
- Да има модерно излъчване, визия и оформление
- Да е функционален за потребителите, предоставяйки им опции и възможности, които да отговарят на техните нужди и предпочитания, както при покупка на продукта, така и при осъществяването на контакт с екипа на Технопавильон
- Да е с интуитивна навигация
- Да е съобразен с нуждата от представяне на голям обем и разнообразна информация за продукти
- Да представя конкурентни предимства.
- Не на последно място уеб сайта следва да улеснява администраторите на уеб сайта в обслужването на клиентите, управлението, въвеждане и поддържането на актуално съдържанието на уеб сайта
Формулирани по този начин целите ни стимулираха да предложим наистина най-доброто решение, което да подпомогне Технопавильон в налагането на марката пред онлайн аудиторията, а именно – разработката на адаптивен онлайн магазин, богат на полезни за потребителя опции, които го доближават максимално до доброто обслужване, което би получил в един офлайн магазин.
За да направим уеб сайта конкурентен, заложихме на различни елементи и функционалности, които да улеснят потребителите и направят престоят им в уеб сайта по-удобен и приятен:
- Динамично търсене с визуализиране на резултати по време на изписване на ключова дума, резултатите са представени според категориите към които принадлежат.
- Главна навигация състояща се от основни продуктови категории, реализираща с падащо меню,
- големи и широки тиизърни изображения, с които Технопавильон да представят по-добре своите конкурентни предимства, услуги и промоции.
- Потребителите могат да филтрират списъка с продукти, като параметрите във филтъра са динамично зададени, така че да са характерни за избраната група или подгрупа продукти. След всяко маркиране на параметър във филтъра, страницата автоматично обновява списъка с продукти, които отговарят на посоченият критерий. Филтъра се “приплъзва” при скролиране на страницата, така че винаги да е достъпен за потребителя.
- Потрeбителите могат да изберат продукти, за сравнение, така че удобно да прегледат до два конкретни модела и направят своят информиран избор.
Какво е един съвременен уеб сайт без полезни за потребителите маркетингови инструменти, които да ги стимулират да направят своята поръчка именно в уеб сайта на Технопавильон, като например:
- На видно и достъпно място е приложена “Оферта на деня”, отличена и цветово от останалите елементи в хедъра, тя привлича вниманието на потребителя към изключително атрактивна оферта, валидна за определен ден.
- Различни типове промоции, предоставят възможност на потребителя лесно да намери предпочитана от него сделка – продукт с по-добра цена, продукт с безплатен подарък, комплект от продукти или такива, които са в процес на ликвидация. Представянето на всеки промоционален продукт е придружено с добре оформена област “етикетче”, представяща отстъпката, която клиента получава при покупка на продукта.
- Не на последно място на заглавна страница са представени и основните конкурентни предимства, които Технопавильон предлага на своите клиенти, при поръчка от онлайн магазина.
- Препратки към социалните мрежи или директна връзка с чат консултант улесняват потребителя при желание да се информира с повече детайли за фирмата и предлаганите продукти.
- Уеб сайта работи с програма Лоялни клиенти, при която клиенти, които вече са пазарували в уеб сайта на определена стойност получават отстъпка при последващи пазарувания, която се начислява автоматично при следваща поръчка.
При представянето на продукт заложихме на кратко представяне на най-важните продуктови параметри. Пълно техническо описание за продукта е разпределено в табове, за да не натоварва излишно прегледа на страницата. Потребителя има възможност да закупи продукта на лизинг, където може да направи избор измежду условията на две лизингови компании.
Интересни и полезни за потребителя опции, като например онлайн формата "Коментирай цената", в която потребител може да посочи линк към друг уеб сайт, на който е намерил продукта с по-ниска цена.
Друга опция "Известие за цена" пък е нова за българският клиент и дава възможност на потенциалният клиент да посочи цена, на която би желал да закупи продукта и да се абонира за имейл известие, което ще получи, когато цената на продукта бъде намалена.
Достъпна е и опция за конфигуриране на продукта с аксесоари или допълнителни услуги, асоциирани към продукта, при което цената на продукта автоматично се актуализира спрямо избраните допълнителни опции.
Още много опции и функционалности са достъпни в уеб сайта, при това всички те са достъпни за потребителите, които предпочитат да браузват в интернет от таблети или мобилни телефони, което съществено доближава фирмата до повече клиенти.
Административния панел с който Технопавильон управляват своя уеб сайт е разработен специално за нуждите на проекта и е изключително удобен и лесен за използване, споделят администраторите на уеб сайта, задоволени от факта, че въвеждането и поддържането на съдържанието не изисква съществени ресурси и познания от тяхна страна, което при уеб сайт с подобен обем от информация е критично.